top of page

“אופה”

העיקר השליחות לאוכל בריא

שאולי האופה בע"מ

רישיון יצור מס. 100422 לפי חוק ההגנה על בריאות הציבור (מזון), התשע"ו - 2015

מאחורי המותג “אופה” עומד שאולי לויתם. שלמד את רזיי האפייה באיטליה וצרפת. התחיל את דרכו ב ארקפה ב1997. מאז היה אופה ובעלים של מאפיות “שיפון”, “טוב טעם”, “אשל לחמים” ו”לחם ארז”.

היום שאולי מייצר ואופה מוצריי בריאות טבעונים עם מחמצת כוסמין בת 12 שנים קמחים מיוחדים וחומרי גלם באיכות מעולה ובאהבה.

“הרי אפשר לעשות את הדבר הנכון – אפשר לאפות טעים מאוד, בריא מאוד ובמחירים טובים – אז למה לא? אני רוצה לאפות לכמה שיותר אנשים את מה שאני אופה לילדים שלי.”
 

שאולי לויתם, הבעלים והרוח החיה והאופה של המאפייה והמותג “אופה”.

שאולי לויתם הוא מאנשי המקצוע הידועים והמוערכים בעולם האפייה בישראל. את אהבת האפייה רכש מילדות – הוא נולד למשפחה מן העדה התימנית ובבית ספג את הפשטות, האותנטיות והדיוק שבאפייה – קמח, מים, מחמצת. את הכשרתו כקונדיטור העמיק והרחיב שאולי באירופה, במיוחד בצרפת ובאיטליה, שם למד את רזי האפייה. שם גם הרגיש את הכבוד וההערכה הגדולים הניתנים לאופה, כבעל מקצוע חשוב – אדם שנותן לנו משהו נהדר, שעושה משהו מיוחד, הדורש כישרון, ידע וניסיון.

כאיש צעיר החל שאולי את ימיו כקונדיטור מקצועי ברשת “ארקפה”, ב-1997, בימים שבהם רק הוקמה. בתום מספר שנים בארקפה, יצא שאולי לדרך עצמאית והקים את “אשל לחמים” שצמחה להיות מאפיית בוטיק מהמובילות בארץ.
 

לאחר 17 שנים יצא לדרך חדשה. במאפייה החדשה שלו, בחר שאולי להתמקד ב”גריסיני”, סוג של מאפה קטן, חטיף מלוח, ממכר וטעים מאוד, שנעשה מחומרים בריאים במיוחד.

את הסיבה לבחירה הזו מסכם שאולי כך:

“אחרי שנים של הצלחה רציתי לזקק את האפייה שלי לנישות שאני מאמין בהן ומתמחה בהן. תמיד הייתי בעניין של בריאות, לתת לאדם את הדבר הנכון. חשוב שלי שכל אדם יידע שהוא קונה את הדבר האמיתי. וזה לא עולה לי יקר יותר היות ואין חומרים משמרים או משפרי אפיה. הקמח הוא קמח אורגני מפינלנד, שגדל תחת מעטה של שלג.
הכול נובע מתוך רצון לעשות ממש טוב, כי אפשר – אז למה לא.“

תודה

bottom of page